Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

τίποτα μωρέ, ήσυχα...

Hey, so my boyfriend and I were out in this spa this morning so he asked me to marry him! I’m quitting the job and moving in with him!
ΜΠΟΥΜ.

Hey, so I had an interview with a potential new employer yesterday and I got the job, so my girlfriend and I are moving to Madrid permanently…the day after tomorrow.
ΜΠΟΥΜ.

Έλα ρε, δε με δέχτηκαν στο διδακτορικό, οπότε αποφάσισα να τα μαζέψω και να γυρίσω Ελλάδα.
ΜΠΟΥΜ.

Έλα ρε, έστειλα το cv μου στο διευθυντή σου, με κάλεσε για συνέντευξη, πήρα τη δουλειά, μετακομίζω στην Αγγλία γενικά και στο σπίτι σου συγκεκριμένα σε 10 μέρες.
ΜΠΟΥΜ.

Ιδιοκτήτες των άνωθεν ρήσεων:

1. Η συνάδελφος και συγκάτοικός μου
2. Ο συνάδελφος και φίλος μου, αναφερόμενος στον εαυτό του και τη συμβία αυτού, επίσης φίλη μου
3. Ο επί 10 χρόνια κολλητός μου
4. Η κολλητή μου (raccoon for the win.)

Και δηλαδή εγώ τώρα τι να κάνω δηλαδή ας πούμε δηλαδή;

1 σχόλιο: